רוצים חוזה חדש!

שלום רב,

בוקר, מי שהיה איתנו אתמול ברוטשילד לא יכול היה שלא לשמוע את הקריאה החדשה:"רוצים חוזה חדש!". מי שמכיר את התקשורים שלנו בשנים האחרונות לא יכול שלא לזכור את עניין החוזה הנשמתי המתחלף- ואת "ההתהפכות" שמאפשרת אותו. מי שלא מכיר… מוזמן לשוטט באתר שלי ולקרוא אחורה.
אין ספק- המהפך בעיצומו ולכן אביא הבוקר כהרגלי את מה שמתרחש מאחורי הקלעים של המציאות הפיסית. את שלבי המהפך, ואתם מוזמנים לקרוא ולשמור לימים שבהם תרצו לקרוא שוב.

"לקראת ינואר 2018- שנה של גורלות שנכתבים מחדש, כאילו אין דבר שמחייב את הנשמות המתהפכות להמשיך בדרך הנוכחית. הדברים נאמרים לטובת כל מי שחש בתוכו כי מתרחשים דברים ומשהו מבקש להשתנות ואינו יודע מהו, ואולי אף חושש לפתוח לו את הדלת.

שלושה מרכיבים למהפך המטאפיזי, שמאפשר את ההיפוך התפישתי, הרגשי והמציאותי בפועל.
שלב ראשון- קוד הנשמה משוחרר ופועל באופן עצמאי הרבה יותר, ודרכו מתאפשרת לא רק כי הובהרו עניינים רגשיים קדומים, אלא מכוחה של תוספת אנרגטית שהנשמה מסוגלת כעת למשוך אליה. זהו תהליך אטרקטיבי המתווסף לכך ששאריות כבלים עתיקים מתפוגגות. מבנה אנרגטי הבנוי כשלשלת חוליות מחוברות זו לזו טוען את הקוד בכוח ובעצמה שמאפשרים יכולת פעולה חדשה.

לאחר תקופה ארוכה מאוד בה הקוד יכול היה לפעול בעצמה מוגבלת, בשל העומס של זיכרונות העבר, לבקש ממנו להתעצם ללא סיוע חיצוני ייקח הרבה מאוד זמן ולכן ישנה טעינה אנרגטית. הדבר דומה ללב חלש שיש צורך ל"טעון אותו" בתוספת חשמל (מכות חשמל) כדי שיפעל בעצמה מירבית.
שלב שני- גורלות שנכתבים מחדש נכתבים באור –לטובת ה"עצמי" והפלנטה, לטובת העצמת תנועה שמכוונת אך ורק להתעלות. אין התהפכות או כתיבת גורל מסוג זה שאנו מדווחים עליו שיכול לקחת את האדם למהפכים שיש בהם התנסויות שמוצו.

שלב שלישי של כתיבת הגורלות מחודשת היא כניסת אנשים חדשים משמעותיים לעולם המתהפך, ברוח דבריו של איינשטיין : "כי לא ניתן לפתור בעיה בעזרת אותה תודעה שיצרה אותה".
על מנת שתודעות מתהפכות תוכלנה להתבטא וליצור את תהפוכת הגורל יש צורך בכניסה של נשמות חדשות, של שדה קרמתי שלא היה פעיל ולא יכול היה להיכנס לשדה האנרגטי המתהפך.

מדובר גם במסה קריטית של אנשים חדשים שמתעוררים, אך גם במסה הנוצרת מכניסתם של בודדים ,בעלי משמעות ועצמה מיוחדים. הדבר יסייע לשינוי ולכיוון החדש.
יהיו עוד אירועים שעלולים לעורר נסיגה מחשבתית לכיוון היסוס…ולכן כדאי להתחזק ולהתעצם ולזכור כי הדברים שרירים וקיימים והמציאות מצחצחת את כנפיה לקראת המעוף החדש".

הנה תקציר מרענן  למה שאמרנו לאורך השנים ומתממש עכשיו
אז אל תפחדו!!

אם אתם לקוחות gmail ורשומים לרשימת התפוצה שלי,יש מצב שהניוזלטר נוחת בתיקיית promotion שלכם. הצטרפו אלי לקבוצת "הפסיכולוגיה של הנשמה" בפייסבוק ותוכלו להשתתף בתכנים חדשים, שאלות ותשובות בנושאי הכתיבה שלי וליטול חלק בקבוצה שעוסקת בתודעה החדשה.