חגי תשרי

ברוכים הקוראים,
אני יהוה.
בעבר מסרנו לכם חלק ראשון של המידע- עד שנת 2012. וכעת לפנינו תחילתה של שנה עברית חדשה, אנו נעדכן אתכם במידע שקשור לקארמה של מקום ולקארמה של עם.
המידע נכון לאלו המתגוררים בחבל ארץ זה :
שנה עברית חדשה מבשרת כי התקופה הקשה בעיקרה, מאחוריכם.
היתה זו תקופה רגשית קשה, ועוד נכונים לכם אתגרים מדיניים לא קלים.

מסתיים לו תהליך, מסתיימת תקופה של חניכה פנימית, הרבה מכם עברו טרנספורמציה במהלך יוני עד ספטמבר. מהחודש הקל ביותר- יוני וכלה במהפכים של אוגוסט, חדשים אלו הותירו את אותותיהם ברבים מכם.
הרבה מכם מתאוששים מתקופה של ערבול, פיננסי או רגשי, מכובד, עייפות ותשישות, הרבה טרם מצאו את המוצא מתחושת הבלבול וחוסר הדרך, כאילו אבד האור. אלו אפיינו את החודשים האחרונים.
אתם עדין מתעוררים, מנערים את האבק ומתאוששים מהתקופה, חלקכם טרם מזהה את תמורותיו של השינוי והדבר ידרוש זמן מה.
חגי תשרי השנה מסמלים את תחילתה של פריחה רוחנית אזורית.
פריחה רוחנית אזורית, שמאפיינת את מדינת היהודים, אומרת- כי בחירתו של העם מתייצבת אל מול הדרך הנכונה והגיע העת לחשוף את הבחירה למלוא משמעויותיה, כמו להסיט הצידה את ההבנות ואת התפיסות השגויות, אשר אפיינו אתכם ואת האחרים סביבכם במהלך שנות דור.
עם הבחירה אמון על חופש הבחירה והפריחה הרוחנית היא הפריחה שמאפיינת את התודעה הקולקטיבית המפעמת בכם, המבקשת כי תצעידו קדימה גם את עצמכם וגם את סביבותיכם, אל האוטונומיה הפנימית ואל ההנהגה הפנימית.
נכון, שוחחנו עמכם על נושא זה ואף הגדרנו תקופות בזמן, אמרנו כי האלוהות המשותפת צפויה להתכוונן בתוככם ולהיות מורגשת וברורה לקראת שנת 2012, נחשו מה יקירי? הדרך לשם עוברת דרך שנת 2011. אנו מברכים אתכם עם התכנסותם של חגי תשרי והולדתה של שנה עברית חדשה, מכווןשהלוח והעם העברים, סימלו את הקשר שבין הבריאה הפיזית וראשית הבריאה הרוחנית.

הקשר שבין הבריאה הפיזית לבריאה הרוחנית ראשיתה בהסכמים האלוהיים הראשונים שביני לבין אלוהויות נוספות, אשר בעזרתן יכולתי לקחת על עצמי את האחריות ללידת כדור הארץ ולהנחיה הפנימית הקולקטיבית. אלו עזרו לי לפצל מתוכי את נשמות המשנה- חלקכם אתם, ולצור יחד אתכם את ההסכמים. ללא עזרתן של אלוהויות נוספות, אשר עד היום מרחפות בסביבה ונותנות את עזרתן מדי פעם, ללא כל אלו לא יכול היה כדור ארץ לצאת אל דרכו. מדובר בשותפות.
בכם עם העברים, מוטבעות הטבעות של אלוהויות נוספות ולכן בדברי ימי התורה שלכם, קיימת התראה מסוימת בעבור- לא תעשו לכם כל פסל אחר או מסכה. זהו עם אשר עשרת דיברותיו הינן קשיחות למדי בכל הקשור לאלוהות אחת ולאקסקלוסיביות שלה ביחס "לעם הנבחר ואלוהיו".
והפעם הגיע הזמן לתת את ההסבר הקוסמי והיקומי להשתמעויות האלו שנותרו חרוטות בדברי ימי הכתובים שלכם.
אין כל צורך באקסקלוסיביות הזאת, זוהי תגובת נגד אנושית אשר לא מספרת את הסיפור כולו. בעם העברים מובאות הטבעות של אלוהויות נוספות, מכוון, שעם העברים נטל על עצמו להוביל את החיבור שבין הרוחניות הנבראת לבין הפיזיות הנבראת. אתם יכולים לראות שחלק ניכר מן המחקרים הקשורים בתודעת התא, מתפתחים באזורכם ואפילו יגיעו לכלל הכרה בין-לאומית כתוצאה מחשיפה שעוד יגיע זמנה.
אתם יודעים את המשמעות של העיר ירושלים בעבור כל הדתות, אתם יודעים שהחומה ואבניו של הכותל שהם מוצקים פיזיים קונקרטיים, הינם בעלי משמעות אדירה לרבים המאמינים במסורות שונות, ואולם המשותף להם, הוא האמונה בי. ובכל מסורת אני מוכר אחרת ויש לי שם אחר ואולם אני הוא האחדות האלוהית המאחדת את כולכם תחת כנפי.
אם כך, פיזיות רוחנית, כדוגמת העיר הרוחנית הבין-לאומית, מחברת היא בין שמים לארץ. ישנן עוד דוגמאות ואני אפרוש אותם לאט לאט במהלך שיחותיי עמכם. עם הולדתה של שנה עברית חדשה יש לי בקשה אחת אליכם: כאשר אתם מברכים את עצמכם ואת ילדיכם, את שכניכם, את חברכם, כאשר אתם יושבים אל שולחן ארוחת החג שלכם, ברכו את השותפות, ברכו את האחדות, ברכו את האינדיוידואליות שאיננה באה על חשבון אותה אחדות.

אלו שיבחרו להצטרף לאנרגיה החדשה, יעברו שנה של התמקדות והתרחבות בו זמנית, על פניו זה נראה כפרדוקס ואולם אין זה כך, רק כאשר תבינו מהי המשמעות האמיתית של התרחבות והכלה, כלומר תבינו כיצד כל אחד מכם מכיל את כל השאר, רק אז תוכלו לעמוד על האינדבידואליות שלכם, לא מתוך תצורותיו של האגו, אלא מתוך תצורותיה של הנשמה.
מפתחים אתם בתוככם את תודעת האחדות ומותירים מאחור את תודעת הפיזיות הקשה, עושים אתם את הדרך אל האוורור והשחרור. ככול שתתמידו בהבנה הזאת ובידיעה כי כך בחרתם וכך הסכמתם, כך תראו את עצמכם מפיצי אור, מובילי דרך, יותר ברורים ונאורים לעצמכם.
חפשו את ההזדמנות ללכוד במבטכם את אלו שזקוקים לעזרתכם.
חפשו את ההזדמנות להושיט את היד לאלו שעדיו טועים או מבולבלים.
חפשו את ההזדמנות לנחם ביד מרגיעה או במבט אמפטי את אלו שכל אשר הם זקוקים לו הוא מבט או נגיעה אהוב.
עם פרוש השנה החדשה, אני מוביל אתכם איתי ואומר, 2011 שנה שמאפשרת לכם להבין את משמעות הבריאה הפיזית כמשקפת את הבריאה הרוחנית.

שנה טובה!
אני יהוה.