משמעויות של פריצה—2012-2013 נמסר ב1.5.11

אני קורמכוס,

אתם יודעים עלי כי אני מגיע מנקודת הקיצור והיא נקודת האל- חזור: כאשר מתפתח שאט נפש בליבו של אדם לעיתים קרובות הוא מגיע לנקודת אל חזור. קצר רוח אני, מאפשר לכם להיות מדויקים ואתם לפעמים לוקחים זאת לדקדקנות יתר . אני מאפשר לכם לראות חלקים בדידים לפני שהם מצטרפים לסדרות ולכן מאפשר לכם לעמוד על שלכם ולהיות אסרטיביים, מפני שהעמידה על זכויות ורצונות פרושה תנועה ששומרת על שיויון ערך של הצדדים תוך כדי דינאמיות.

נקודת השיווי המשקל יודעת לברר את ערכיה ראשית דבר, ואינה מבקשת למוסס את עצמה בעבור הצרכים של אחרים. על נקודה זו אני מדבר מכיון שבקעתי מעולם, שהפריצה מתוכו היא אחרת מעולמות אחרים. סיפרנו על חמישה טיפוסי עולמות ועולמכם שלכם. העולם שממנו בקעתי אני, ושמתי את משמעויותיו בכף ידי, על מנת אוכל להמשיך ולפתח חלקי קוסמוס אחרים, הוא עולם שהפריצה ממנו היא נקודתית וחדה.

יש בה מהלכים שדומים ללידת התינוק: אמנם היא תהליכית ועוברת דרך תעלת הלידה אך כשהתינוק יוצא לדרכו ראשו סולל לו דרך מתוך ידיעה פנימית. הפיזיקה של התינוק וכיוונו מונעים על ידי ידיעה א פריורית כי יש לפרוץ החוצה ולצאת אל עולם אחר. כל מהלך הלידה דומה לפריצה הפרטית שלי. מתוך אותו רחם עגול שמכיל, מזין ומגדל ישנן דרכים רבות לפרוץ. כיצד? כל אחד מכם יודע את הדפוסים הרגשיים שמאפינים את האופן שבו הוא פורץ.

חלק מכם זקוק לזמן רב יותר. חלק להסברים ולשכנועים פנימיים, חלק זקוק ליד תומכת ולאחר משמעותי שיתמוך בדרך. חלק מנמנם בדרך ובכלל מסרב לפרוץ, וחלק מכם דומה לי. הפורצים באחת יודעים את אשר הם צריכים לעשות ונעים קדימה.

אמנם אני מצוי בכולכם אולם שאר האלוהויות פרצו בדרך אחרת והשפעתן עליכם שונה ומשפיעה. וכך הפריצה, שאננה יודעת סייגים, מתמתנת לכלל מהות אחרת. מדוע חשוב לדבר על הפריצה? מכיוון שהשנה הקרובה תהיה דומה לי- זוהי השנה שלי. אנני נוטל מקום ברוטציה האלוהית. החלט כי שנת 2012 ועד אמצע 2013 שנה של פריצה מה שיאפשר לכם לראות את הקשר שלכם עם חלקי תודעה אחרים ברחבי היקום.

פריצה מדעית נוספת קשורה בהבנה כי ישנם סוגי מים שונים שהם בעלי איכויות שונות שניתן להשתמש בהם לריפוי. אלו הן שתי תגליות שיפרצו באחת. לא תהיה זו פריצה מעבדתית, לא יהיו אלו תהליכים שדורשים זמן, הכנה, עיבוד נתונים או הרכבת תרכובות שונות. תהינה אלו פריצות מדעיות אשר אני אלווה אותן ברוחי ולכן הן יתאפינו כך.

חשוב שתזכרו שבכל אחד מכם ישנה היכולת, מסיום שנה זו לאסוף את אותה פריצה חדה קדימה. אתם תזדקקו לכך מכיון שעולמכם, שעד עכשיו ידע לרעוש ולרגוש וידע ללכת אל הערבול והכאוס בשל המשמעויות החיוניות והחיוביות שלהם, ידע למצוא ארגון חדש.

ארגון זה יהיה נתון להובלת אנשים שידעו לפרוץ בדרכי- באחת, לעמוד על דעתם, למצוא את דרכם לקידמת הבמה ולפעול עם רעיונות חדשים, אמירות חדשות וכריזמה שתמשוך אחריה אחרים. מכיון שאין לכם יותר זמן לתהליכים הארוכים שאתם מכירים של עשרות או מאות בשנים, ישנם מספר דברים על פני עולמכם שתצטרכו לפרוץ עימם כמו האלקטרון בקפיצה הקוונטית שיודע דרך מתוכו, מתוך איזושהי שלמות פנימית ודרך שבה אין הוא מתייעץ או מבקש אישור מחלקים אחרים סביבו. הוא יודע היכן הוא צריך להמצא והשאר מסתדר מאליו בעקבותיו.

אני מבקש ממספר נשים אשר יקראו את הדברים האלה …נשים אשר דברי אלו מכוונים אליהן יקבלו מידע זה כך או אחרת כי כך הוסכם ואז הן תזהנה בתוכן את אותה פריצה קוונטית, שמתבשלת בהן וברגע המתאים, נשים אלו תדענה בדיוק היכן למקם את עצמן, מהי תכנית הפריצה שלהן ומה הן מבקשות להשיג באמצעות אסרטיביות פנימית. נשים התעוררו!

אני קורמכוס