רגש, מחשבה ויצירת מציאות בעולם החומר-שיעור במטאפיזיקה

כיצד רגשות סוללים להם דרך ומה הקשר שבין הרגש והמחשבה לבין עולם של חומר? מדובר במטאפיזיקה טהורה.

לא ניתן לנבא רגשות, לכן אתם לא יכולים לסלול לכם דרך באמצעות רגש עתידי, אתם יכולים להשאיר את הרישומים שלכם לאחר שרגשות עברו דרכיכם ועוררו את המציאות האנרגטית סביבכם להתייצב במבנים מסויימים. כל רגש ותדריו: כל רגש שנכלל, מצטרף ויוצר אינטראקציה עם מכלול הרגשות בסביבה. לא רק בתוככם, אלא גם בינכם לבין אחרים.

מה שנוצר זו רשת אנרגטית שפועמת ומהדהדת בשפעת תדרים, בשיפעת מצבים. כאשר מתווספת לכך מחשבה, מתווספת לכך אנרגיה של יצירה מסוג אחר, אנרגית המחשבה איננה קובעת את המציאות העכשווית ואיננה מתערבת במה שנוצר בינכם ובין עצמכם.

אנרגיית המחשבה מפרידה את האלקטרונים לשני סוגים, סוג אחד של אלקטרונים הם אלה שמייצבים את המציאות כפי שהיא היום, סוג אחר של אלקטרונים הוא סוג שמפלס לו דרך באמצעות מה שאתם מכנים "הקפיצה הקוונטית" או "מכאניקת הקוונטים".

הוא סולל דרך בכמה אופציות אפשריות, מפני שלא ניתן לנבא באיזו דרך תבחרו. כך נוצרת לה המציאות שלכם בין רגש ומחשבה, בין התדרים לפעימות ובין האופן שבו חלקיקי חומר מתנהגים במציאות שלכם, כדי שאתם תוכלו להמשיך ולחיות בעולם שאיננו מעגלי מבחינתכם אלא לינארי.

מתווסף לכך משתנה נוסף והוא רמת ה"מוצקות" של התדר, התדירות שלו, כמובן- ובאיזה אופן הרוח נושפת בעורפו של התדר. אלו הם הפרמטרים שמכווצים אותו והופכים אותו מתדר של הרוח או של אווירה לתדר של מוצק מתגבש והולך.

כאשר אתם מבינים זאת אתם מבינים את הצורך בשני נושאים עיקריים: אחד, האיזון שבין השכל והרגש, המחשבה והרגשות שלכם, והדבר השני, תשומת הלב העכשווית לרגע הנוכחי, וההבנה שככל שאתם משתקעים ברגשות או במחשבות שקשורות לעברכם, או לחילופין, ככל שתשתקעו ברגש או במחשבה עתידיים, כך אתם מטשטשים ומבלבלים את מה שאתם רוצים ליצור לעצמכם באמת ובתמים.

הדרך לחיות את החיים והדרך ליצור את אשר אתם מבקשים היא תוך כדי הוויה, חוויה, מחשבה, הרגשה והתבוננות בכל אשר קיים ומתקיים ברגע זה. גם כאשר אתם מבקשים ליצור לכם "עתיד" כביכול, (מפני שמספרים לכם בספרים ש"מחשבה בוראת מציאות"), אתם תדעו כי המחשבה איננה מספיקה, דרוש איזון רגשי, ואתם תדעו שאל לכם לחשוב על מה יקרה מחר, אלא עליכם לחשוב על מה שאתם מבקשים או מה שאתם חווים ברגע הנוכחי.

הגיע הזמן כי המתקשרים, שאנו עובדים איתם בצורה מסודרת ומאורגנת, ירחיבו את תחום פעולתם, יעניינו ויסקרנו אנשי מדע, וחוקרים שחוקרים את מציאות החיים מהפן הקונבנציונאלי והמוכר.

יש להתחיל ולשלב את הרוח עם החומר ולא להשאיר את עולם התקשור והעברת המידע כעולם מיסטי ונפרד. יש להתחיל ולערוך את השילובים ואת שיתופי הפעולה, כדי שהתחום המדעי המוכר יוכל להפיק רווחים, להתפתח ולהתקדם, באמצעות התודעה, שיכולה לשפוך אור עם המידע שאנו מעבירים, על תחומים שונים.